Ugrás a tartalomra

GYIK – Gyakori kérdések

Mindent, amit először tudni szeretnél – egyszerűen, érthetően 

Összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, amik a SmartSun Szolárium használata előtt felmerülhetnek benned. Ha itt nem találsz választ, hívj minket bátran – szívesen segítünk!

📲 Hogyan jutok be a stúdióba? 

Nagyon egyszerű! A bejárati ajtón található telefonszámot kell hívni.(Csak hívószámkijelzéssel működik, rejtett számról nem hívható!)
Amikor az ajtón kattan a zár nyisd ki,  majd told be az ajtót.
Nincs szükség kódra, applikációra vagy regisztrációra.

💳 Mivel tudok fizetni?

Az automaták elfogadnak bankkártyát és készpénzt is. A gép kiválasztása után egyszerűen válaszd ki a fizetési módot.

📷 Van kamera a stúdióban? 

Igen, de csak az előtérben. A kabinokban nincs kamera, így teljes nyugalomban és diszkrécióban használhatod a szoláriumot.
A kamerák kizárólag a biztonságodat szolgálják.

🧴 Hol találok krémet? 

Az automatákban, jól látható helyen találsz 20 ml-es kiszerelésű, prémium szoláriumkrémeket. Külön kategóriák férfiaknak, érzékeny bőrre, gyorsbarnítók, hidratálók is elérhetők.

📞 Tudtok segíteni, melyik gépet válasszam? 

Igen! Hívj minket telefonon, és személyre szabott tanácsot adunk: segítünk kiválasztani a bőrtípusodhoz és céljaidhoz legjobban illő gépet és időtartamot.

🧽 Ki fertőtleníti a gépeket? 

Minden vendég használat előtt és után is elvégzi a fertőtlenítést, de emellett profi takarítószemélyzet is naponta tisztítja a gépeket. A kabinokban található fertőtlenítő és papírtörlő mindig kéznél van.

👀 Van szolárium szemüveg?

Igen, minden stúdióban elérhető! Kérjük, mindig használd a szem védelme érdekében.

🚿 Van zuhanyzó? 

A SmartSun stúdiókban nincs zuhanyzó, de minden mást megtalálsz, ami a kényelmedhez szükséges: tisztaság, frissítő víz, tágas kabinok.

🚨 Mi van, ha baj van? 

Minden kabinban találsz segélyhívó gombot, amit vészhelyzet esetén azonnal használhatsz.  Az előtérben található egy ingyenesen működő segélyhívó, ami a központi telefonszámon csörög, ezen kívül a kiírt  telefonszámunkat is hívhatod, ami szintén nálam csörög. 

Segítségkérő és Információs telefonszám: +36205301881

Hívható hétköznap: 7-23-ig, Hétvégén 8-22-ig, ezen kívüli időpontban kérlek küldj SMS üzenetet és másnap felvesszük veled a kapcsolatot. 

Köszönettel: dr. Dénesné Krisztina 

Nem találtam meg a választ, mit tegyek?

Semmi gond! Küldj üzenetet vagy hívj minket – segítünk mindenben.